Jak reklamovat zboží
Způsoby dodání zboží
Naše zboží zasíláme:
- PPL
- DPD
- SW logistics
- Top trans
- Pošta
- jiný způsob (př. dopravou prodávajícího)
Jak postupovat při přebírání zásilky?
Při přejímce zboží je zapotřebí řádně zkontrolovat balení výrobku a neporušení obalu.
Jakékoliv porušení celistvosti obalu je kupující povinen zapsat do přepravního, expedičního listu (v případě přepravní služby / podnikového řidiče ).
V případě, že je zboží přepravováno Českou poštou je nutné zkontrolovat neporušenost obalu přímo u přepážky ČP, eventuálně v přítomnosti řidiče ČP. Pokud je obal poškozený, postupujte dle reklamačních podmínek ČP.
V případě závady
V případě, že naleznete jakoukoliv jinou závadu , která se skrývá pod viditelně neporušeným obalem, postupujte dle reklamačního řádu. To znamená ve zkratce :
- Pořízení fotodokumentace
- Krátký popis vyskytlé závady / poškození
- Informace o objednávce, číslo faktury ( číslo objednávky ), fakturační údaje
Po splnění výše uvedených náležitostí odeslat zprávu o reklamaci na emailovou adresu uvedenou na webu, případně kontaktovat obchodní oddělení telefonicky.
Nesplnění techto podmínek může mít za následek neuznání Vaší reklamace!!
Naše adresa
Gastro nabytek24.cz
U Vlečky 1541
Strážnice 1541
696 62 Strážnice
Tlf: + 420 518 334 649
Fax:+420 518 334 525
info@gastronabytek24.cz
www.gastronabytek24.cz
Zasílací poplatky
Jak pečovat o výrobky
Jak žádat o slevy}
Vysvětlivky značek
Jak správně postupovat při reklamaci zboží
O nás
Všeobecné obchodní a doručovací podmínky
Napište nám
Kontakt
Hodnocení zákazníků
4.74/5
Mohu všem nábytek Gastro 24 jen doporučit Opakovaně se jako zákazník vracím ... Gastronábytek24 Obchodní portál Gastronabytek24.cz Vám nabízí široký sortiment prodktů, jako jsou židle, křesla, stoly, zahradní a restaurační nábytek, outdoor nábytek, dětský nábytek a spoustu jiných zajímavých doplňků. Registrací do našeho systému můžete získat zajímavé slevy. Hodnocení: 4.74 celkem 382 recenzí